سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزنش بسیار، دل ها را کینه ور می کند و یارانرا می پراکَنَد . [امام علی علیه السلام]

گاف مفتضحانه شیمون - مقالات آموزشی ،سیاسی، اجتماعی
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: nehad parsa دوشنبه 86 مهر 23   ساعت 12:18 عصر

درست لحظاتی پس از سخنرانی رئیس جمهوری ایران در دانشگاه کلمبیای امریکا در ایالت نیویورک و پس از بی احترامی رئیس این دانشگاه که معلوم می شود از قبل چنین قصدی داشته و با سرزنش سران امریکایی نسبت به چرایی دعوت رئیس جمهور ایران به یک دانشگاه امریکایی و در اختیار قرار دادن یک سکوی بیان و ابراز عقیده در برابر فشار و بایکوت خبری که رسانه های جهان درباره کشورهایی نظیر ایران دارند ،دو چندان شد ، رئیس رژیم صهیونیستی بر صفحه یکی از شبکه های معتبر امریکایی ظاهر می شود و می گوید : نباید این فرصت را برای او فراهم می کردیم و این روز شکست اسرائیل است .
این اظهار صریح شیمون پرز که از سیاستمداران کارکشته و با سابقه اسرائیل و درس گرفته از مکاتب سیاسی پیچیده امریکاست ،نشان می دهد که فشار ناشی از عصبانیت بدلیل ابراز نظر احمدی نژاد با یک گستره پخش جهانی ،بطوری که بر اساس آمار تلویزیونهای کابلی اروپا و امریکا بیش از 500 هزار نفر مستقیما به سخنرانی احمدی نژاد گوش می دادند ،به حدی بوده و جبهه غرب به حدی خشمگین بوده اند که حتی بزرگترین سیاستمداران آنها نیز نمی تواند لاپوشانی کرده و جلوی زبان خود را بگیرد و در یک لغزش بی سابقه ،شمه ای از روابط پنهان امریکا و اسرائیل و تلاش بنگاه یهود برای سرپوش گذاشتن به سخن حق و حقیقت در جهان را به نمایش گذاشت و با این کلام که نباید این فرصت را برای او فراهم می کردیم ،از عمق نزدیکی همکاریهایشان در این صدد خبر می دهد .
نیویورکی که دومین مرکز بزرگ یهودیان امریکاست و مرکز رسانه ای جهان به شمار می آید ،به واقع با سلطه سنگین ولی پنهان یهود بر رسانه ها توانسته است سالیان سال صدای حقیقت را در گلویش خفه کند و با شعارها و هیاهوهای بی بار و توخالی مردم جهان را به آنچه خود می خواهند مشغول کنند تا مبادا کسی ناگهان بیدار شود و بفهمد که اصل و اساس نظامی که آنها برای مردم جهان طراحی کرده اند بر آن است که با مشغولیت به هیچ ،کاسه این جهانخواران هوشیار خبیث روز به روز پر تر شود و مردم در گوشه هایی از جهان حتی نانی برای خوردن نداشته باشند و خود به طعمه ای برای زالوهای غولپیکر بدل شوند .
اما همین دنیایی که ادعای سیاست می کند و جهان را به پنجه قدر قدرت خود پیچیده و بر سر انگشتی بازی می دهد هرگز انتظار آن را نداشت که ناگهان روزی از میان همین جمعیتی که آنها خوابشان می انگاشتند ،بیدارانی بپا می خیزند که در چند دقیقه سخنرانی – نه با فحش و ناسزا و هوچی گری ، که با ادب و متانت اصیل ایرانی و اسلامی – پته آنها را بر آب می ریزد و اینجاست که ناگهان مردمانشان در خلسه ای فرو می روند که : ای وای !‌ساکت باشید ببینیم چه بر سر ما آمده و ما در کجا زندگی می کنیم و چگونه با افکار و اعتقادا ما رفتار (بازی) شده است !
یک اشاره از پیر میگسار عشرتکده استعمار کافی است تا جهانی بشارت دان به اشارتی موی از ماست این نابکاران بکشند و دریابند که تاکنون بر چه معیارهای نادرستی که به ناکجا آبادشان می برد سوار بوده اند و این رهبران نابخرد هوسباز زین و افسار خودکامگی بر آنها انداخته و با تازیانه قدرت طلبی جاده تحمیق و تحمیر را می پیموده اند . آری اکنون زمان آن رسیده که پیامبران بیدارگر قرن برخیزند و مشعل قران بدست گیرند و بر گوشهایی بخوانند که در واقع پردهای بر آن نیست بلکه خود نخواسته اند که بشنوند و از تلاش برای یافتن حقیقت غافل بوده اند . در این میان دجال بی سر و پا که گاه برخی وجود آنرا به استهزاء می گیرند ،چنان با سیاستهای ناب خود مردم را غرق شهد انگبین و شهلای تیزبین و تصویر دلنشین خود کرده که قرنها بگذرند و این مردمان همچنان در خواب .
اما زمانی که بیداردلی به رغم جثه خردش و به رغم سینه مجروحش به پا می خیزد تا سکوت تاریک قرنها را بشکند و شهد بی مثال حقیقت و زندگی آزادانه و بدور از بندگی و بردگی به مردم بچشاند ،گیرم که این سرباز بپاخواسته خود مورد نهیب و غضب قرار گیرد ،ولی به ندایی خواب را از چشم خواب شدگان می رباید و ناگهان دریایی از چشمها و گوشهای بیدار ،فریاد دلی هشیار را می شنوند و به یاری خدایی که سرباز از آن دم می زند بیدار می شوند .
آیا جهان در حصار نیست ؟ آیا نعمات زمین بر عده ای خاص محصور نیست ؟ آیا تعدادی قلیل بر عده ای کثیر ظلم نمی کنند ؟ و آیا جهان در تاریکی به سر نمی برد ؟ آیا زورگویان برگرده ضعیفان سوار نیستند ؟ اگر هست پس آیا این جهان چراغ هدایت و مصلحی خیرخواه نمی خواهد که تا زمان ظهور مصلح حقیقی که برای فرج و عافیت و نصر او دعا می کنیم ،به بیدارباش مردم فریاد برآورد ؟!
د. مصطفی پارسایی

نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
عملیات "زمستان داغ" غزه... نقش آفرینی جریان تندروی «مذهبی ! »
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
95132 :مجموع بازدیدها
7 :بازدید امروز
10 :بازدید دیروز
درباره خودم
گاف مفتضحانه شیمون - مقالات آموزشی ،سیاسی، اجتماعی
nehad parsa
فلسطین ،حزب الله ،سیاست ایران ، جامعه ایران ،سیاست امریکا ، جامعه امریکا ،سیاست اسرائیل ،جامعه رژیم صهیونیستی
لوگوی خودم
گاف مفتضحانه شیمون - مقالات آموزشی ،سیاسی، اجتماعی
جستجوی وبلاگ من
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لینک دوستان
صهیون پژوه
آوای آشنا

فهرست موضوعی نوشته ها
رژیم صهیونیستی[19] . خاورمیانه[13] . سیاست امریکا[12] . سیاست جهان[4] . سیاست ایران .
بایگانی نوشته ها
آنچه گذشت ...
زمستان 1386
پاییز 1386
اشتراک