سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش، بهترین زیبایی است . [امام علی علیه السلام]

خوش خیالی ما فلسطینی ها .. و خنده های زیرپوستی اولمرت - مقالات آموزشی ،سیاسی، اجتماعی
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: nehad parsa دوشنبه 86 آذر 5   ساعت 4:10 عصر

هواپیماهای حامل روسای دعوت شده به کنفرانس پاییز یکی پس از دیگری همچون برگهای خزان بر زمین می نشینند تا با هول و ولع تر از همه جناب رئیس وارد ساحل زیبای مریلند شده و در دریای سرد پاییز تن غبارگرفته خود را اندکی بر آسودن خو دهد .
در حالی که جناب رئیس دستور فرموده اند تنها 8 ماه وقت داریم (دارند) که خواسته ها و انتظارات عملی شود ،نخست وزیر منحوس و غیرمترقی صهیونیستهای بی مادر سر تسلیم فروآورده که تمام فرمایشات حضرتعالی در دستور کار قرار خواهد گرفت و اکنون با تنفیذ و تفویض حضرتش فرصتی است که مذاکره ای شامل پیرامون قضایای فیمابین صورت گرفته و حقوق حقه ملت شریف استیفا گردد .
جناب رئیس بر متن طائره (سوار بر هواپیما) تاکید کرده که برای محقق کردن اهداف و آرمانهای ملت در تشکیل دولت مستقل به امریکا می رویم و 8 ماه هم بیشتر به آنها وقت نداده ایم . البته آنها باید از این فرصتی که من در اختیارشان گذاشته ام نهایت استفاده را ببرند و بلکه حتی سوء استفاده هم بکنند و بفهمند که این فرصت را به خاطر آنها پذیرفته ایم .
از سوی دیگر مقام منحوس نخست وزیری اسرائیل انشاءالله مخلوع (از مقام ژاندارمی اعراب) یعنی شخص ملوس اولمرت با خنده هایی زیرپوستی که نمی توانست جلوی آنها را بگیرد و احتمالا در دلش داشت از سادگی جناب رئیس منفجر می شد و می ترکید عرضه داشت که می شود در این دور از سری دورهای مذاکرات ،بطور شامل و کامل و شافی به مسائل پرداخت و ملت همیشه در صحنه و البته جناب رئیس بیدارخواب فلسطین را در خماری گذاشت و تا آنجا که ممکن است در آناپلیس بگردیم و با جناب رئیس بچرخیم شاید چیز دندانگیری به چنگ آید .
به هر حال این هم روز دیگری است از مذاکرات جناب رئیس و آقایان لابی دار (صاب لابی) در آمریکا که البته بدکی نیست و می صرفد که ما نانی بخوریم و همچنان بر نان جیره مان کره ای هم مالیده شود .البته آنها خودشان هم متوجه نیستند که ما بعنوان جناب رئیس ،خوب داریم از این کناره برای خودمان صفا می کنیم و همان بهتر که ندانند . شما هم چیزی نگویید بهتر است .
ملت به سلامت .
د.م.پ/

نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
عملیات "زمستان داغ" غزه... نقش آفرینی جریان تندروی «مذهبی ! »
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
95023 :مجموع بازدیدها
5 :بازدید امروز
21 :بازدید دیروز
درباره خودم
خوش خیالی ما فلسطینی ها .. و خنده های زیرپوستی اولمرت - مقالات آموزشی ،سیاسی، اجتماعی
nehad parsa
فلسطین ،حزب الله ،سیاست ایران ، جامعه ایران ،سیاست امریکا ، جامعه امریکا ،سیاست اسرائیل ،جامعه رژیم صهیونیستی
لوگوی خودم
خوش خیالی ما فلسطینی ها .. و خنده های زیرپوستی اولمرت - مقالات آموزشی ،سیاسی، اجتماعی
جستجوی وبلاگ من
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لینک دوستان
صهیون پژوه
آوای آشنا

فهرست موضوعی نوشته ها
رژیم صهیونیستی[19] . خاورمیانه[13] . سیاست امریکا[12] . سیاست جهان[4] . سیاست ایران .
بایگانی نوشته ها
آنچه گذشت ...
زمستان 1386
پاییز 1386
اشتراک