سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش، گنجینه و کلید آن پرسش است . پس خدا رحمتتان کند بپرسید که به چهارکس پاداش داده می شود : پرسشگر و گوینده و شنونده و دوستدار آنها . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

استقبال شایسته از جناب ' جنایتکار جنگی ' !!! - مقالات آموزشی ،سیاسی، اجتماعی
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: nehad parsa سه شنبه 86 دی 18   ساعت 2:22 عصر


استقبال شایسته از جناب آقای "جنایتکار جنگی" !  !!

       
جنایتکار جنگی
جرج بوش رئیس جمهوری آمریکا  که در آخرین سال ریاست جمهوری خود  وارد خاورمیانه می شود با تهدید "القاعده" مبنی براینکه از وی با بمب و خمپاره استقبال خواههد شد مواجه است . ولی به اعتقاد ما  شایسته است از وی  بعنوان  یک جنایتکار جنگی  با تخم مرغ  و گوجه گندیده و تظاهراتی که نشانگر احساسات حقیقی امت عربی اسلامی در برابر  جنگهای ویرانگر وی باشد استقبال شود.
مرد توخالی
6 کشور میزبان بوش حق دارند که جلوی پای بوش فرش قرمز پهن کنند و سفره های رنگارنگی برای او و همراهانش بیارایند ،چرا که اگر نگوییم که این دولتها در تمامی جنگهای بوش شریک بوده اند می توانیم ادعا کنیم که آنها با آمریکا همدست بوده اند و هیمن بس که حمله به عراق از خاک کشورهای عربی آغاز شد ،‌اما مردم این کشورها نیز این حق را باید داشته باشند که رای خود را درباره این جنایتکار با روشی متمدنانه بازگو کنند.

برای ملتهای عربی  که سران آنها  در جنگ علیه خاورمیانه و اسلام با بوش همراه بوده اند ننگ است که سکوت کنند و در مصر و اردن و عربستان و فلسطین و افغانستان و ..  با گل و ریحان و سلام و صلوات و یا حتی سکوت از بوش استقبال کنند و در حالی که در انگلیس و استرالیا و ... مردم  با فریادهای خشم از بوش استقبال کرده اند
.

 در حالیکه مردم امریکا این فرد را طرد کرده اند  و چون میوه گندیده ای از دهان بیرون انداخته اند و وی را بدترین رئیس جمهور تاریخ خود دانسته اند .

بدیهی است که بوش احساس پذیرفته بودن از سوی ملتهای خاورمیانه که بیش از 1.5 میلیون تن از فرزندان خود را در عراق از دست داده است ،نخواهد داشت .

بوش که غیر از جنگ و ویرانگری هیچ نمی داند هرگز نمی تواند پیام آور صلح باشد و از روز اول هم اعلام شد که وی برای حمایت از اسرائیل به منطقه سفر می کند.

چگونه می توان ادعای وی را  درباره تلاش برای تشکیل دولت مستقل فلسطینی  باور کرد حال آنکه وی جنایات هرروزه اسرائیل علیه این ملت را تایید کرده است و آشکارا برای مقابله با خطر کشورهای عربی و ایران  علیه اسرائیل وارد منطقه می شود .خطری که بوش از آن صحبت می کند ،خطر ایران است که عملیات رسانه ای و سیاسی برنامه ریزی شده برای بزرگنمایی آن  یا حتی بوجود آوردن توهم  آن انجام گرفته است در حالی که اصلا چنین خطری  وجود ندارد.

 بوش در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی " یدیعوت آحرونوت " گفت که  به رهبران کشورهای میزبان خواهد گفت که ایران یک خطر است و گزارش دستگاه های اطلاعاتی درباره برنامه هسته ای ایران از اهمیت این موضوع نمی کاهد .

بوش متخصص جنگ و خونریزی است که جنگهای تراژیک و شکست خورده ای را مدیریت کرده است . وی به عراق  به بهانه برقراری دموکراسی  حمله کرد و اکنون 1.5 میلیون کشته و 3 میلیون معلول و زخمی و 5 میلیون آواره تنها بخشی از مصیبت مردم آن است ،چه آنکه مصیبت بزرگتر تبدیل عراق به کانون درگیریهای طایفه ای و دعواهای گروهی و قبیله ای و حزبی و تحت اشغال درآمدن و چپاول شدن و نابود شدن طبقات مختلف مردم و علماء مذهبی است .

جنگ بر ضد ایران نیز که بوش ، این دیوانه چشم بسته ، پیوسته بر طبل آن می کوبد هیچ منفعتی که ندارد بلکه تمام منطقه خاورمیانه را به آتش خواهد کشید ،چرا که اولین اقدام تلافی جویانه ایران سیلی از موشکها بسوی چاه های بزرگ نفت خواهد بود که از سویی  اقتصاد جهان را نابود خواهد کرد و از سویی نیز کشورهای عرب منطقه را که اکنون در رفاه کامل بسر می برند ،با طعم فقر آشنا خواهد کرد و بنا بر این بزرگترین زیانکار این معادله عربها خواهند بود ،چون ایران قدرت دفاع از خود را دارد و اگر ببیند عربها با امریکا همکاری کرده اند در هدف قرار دادن برادران خیانتکار مضایقه نخواهد کرد .بوش که تنها محبوبیت یک نسبت 25 درصدی را که عملا هیچ تاثیری ندارند ،با خود دارد ،همچون یک ببر زخمی عمل می کند و چون ماجراجویی که همه چیز را از دست داده است  قصد بازیابی شرایط به هر شرط و حال ممکن را دارد ،پس باید بکوشیم وی را متوقف کرد و دولتهای عربی که رویای همکاری با وی بر ضد دشمنانش و عزیز شدن در چشمان امریکا را در سر می پرورانند ،از خواب غفلت بیدار کرد و اعلام کنیم که مصلحت آنان در خوابهای بوش  نیست . مردم در کشورهای عربی باید با این سلطه گری و غرور احمقانه وی مبارزه کنند  .

عبدالباری عطوان ( سردبیر القدس العربی )

 

د. م . پ/

        


 



نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
عملیات "زمستان داغ" غزه... نقش آفرینی جریان تندروی «مذهبی ! »
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
95011 :مجموع بازدیدها
14 :بازدید امروز
16 :بازدید دیروز
درباره خودم
استقبال شایسته از جناب ' جنایتکار جنگی ' !!! - مقالات آموزشی ،سیاسی، اجتماعی
nehad parsa
فلسطین ،حزب الله ،سیاست ایران ، جامعه ایران ،سیاست امریکا ، جامعه امریکا ،سیاست اسرائیل ،جامعه رژیم صهیونیستی
لوگوی خودم
استقبال شایسته از جناب ' جنایتکار جنگی ' !!! - مقالات آموزشی ،سیاسی، اجتماعی
جستجوی وبلاگ من
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لینک دوستان
صهیون پژوه
آوای آشنا

فهرست موضوعی نوشته ها
رژیم صهیونیستی[19] . خاورمیانه[13] . سیاست امریکا[12] . سیاست جهان[4] . سیاست ایران .
بایگانی نوشته ها
آنچه گذشت ...
زمستان 1386
پاییز 1386
اشتراک