سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرکه پس از نیک آزمودن، برادری برگیرد، مصاحبتش می پاید و دوستی اش استوار می گردد . [امام علی علیه السلام]

آزمایش سلاحهای شیمیای جدید برپیکر فلسطینیان و ثبت نتایج آزمایش ب - مقالات آموزشی ،سیاسی، اجتماعی
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: nehad parsa دوشنبه 86 مهر 23   ساعت 12:29 عصر

تعدادی از روزنامه نگاران ایتالیایی با انتشار تحقیقاتی مستند فاش کرده اند رژیم صهیونیستی سلاح های جدید خود را بر روی پیکر شهروندان فلسطینی آزمایش می کند.

شبکه پر مخاطب تلویزیونی "رای نیوز24 " ایتالیا با اعلام این خبر گفت: این موضوع در تحقیقات تعدادی از روزنامه نگاران ایتالیایی فاش شد که با ادله علمی و پزشکی یک گروه رسانه ای ایتالیایی که فیلمی مستند را برای شبکه ماهواره ای "رای نیوز 24 " ایتالیا تهیه کرده اند ، اثبات شده است .
گزارشگراین شبکه افزود: اسراییل تنها به سیطره بر سرزمینهای فلسطینی و آواره کردن ساکنان آن و انکار ساده ترین حقوق آنان و دشمنی بر ضد شهروندان بی پناه و مقدسات دینی و روش زندگی آنها ، و انواع دیگری از جنایات که همه عرفهای قانونی و انسانی آنرا محکوم می کند ، بسنده نمی کند ؛ بلکه جنایت دیگری را هم بر این لیست بلند اقدامات غیرقانونی خود می افزاید که آزمایش اسلحه های جدید بر روی پیکر شهروندان فلسطینی می باشد .
در این مستند جزئیات هولناکی از آثار ناشناخته ای که برخی از شهروندان فلسطینی را پس از حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه در جولای و آگوست 2006 دچار کرد را به تصویر می کشد ( مل فرایکبیرج – هفته نامه الاهرام - 26 آوریل 2007).
پزشکان فلسطینی از سالها پیش و به خصوص با آغاز انتفاضه الاقصی همواره هشدار داده بودند که اسرائیل در حمله به فلسطینیان از مواد شیمیایی ناشناخته ای استفاده می کند و این تحقیق ثابت کرد که حدس آنها کاملا درست بوده و اسرائیل بدنهای فلسطینیان را به آزمایشگاه خود بدل کرده اند .
پزشکان فلسطینی بخصوص در غزه گفته اند که نوعی جراحتهای عجیب در بدن بسیاری از آسیب دیدگان بمباران ها دیده شده که شبیه سوراخ هایی کوچک بوده و در عکسبرداری اشعه X قابل مشاهده نیستند ! و سوختگی های نامتعارفی نیز دیده شده که شبیه سوختن با مواد آتش زای معمولی نبوده و تاثیر آن به حدی قوی است که قطع عضو آسیب دیده اجتناب ناپذیر است .علاوه بر این هیچگونه ترکش یا مواد فلزی نیز در بدن افراد یا در اطراف محل حادثه دیده نشده که این نیز نشانگر نامتعارف بودن مواد مورد استفاده است .
پزشکان محقق با بررسی بیشتر متوجه شده اند که نوعی پودر در بدن و اندام داخلی برخی آسیب دیدگان به جامانده که با تحلیل آزمایشگاهی آن موادی چون کربن و تنگستن (ماده ساخت سیمهای درون لامپ) تشخیص داده شد . گمان می رود که این ترکیب همچون ترکشهای کوچک عمل می کند و باعث این زخمهای ناشناخته می گردد . از دیگر نکاتی که شک پزشکان را برانگیخت اینکه این مجروحان به رغم اینکه رو به بهبود می روند اما سه یا چهار روز پس از آسیب دیدگی جان می سپارند .
اضافه براین آسیبها ،پزشکان در اندام درونی مجروحان، برخی سوختگی های شدید را مشاهده کرده اند که برغم عدم وجود هرگونه ماده یا شیء سوزاننده ظاهر شده اند و این امر آنها را به این نتیجه رساند که اسرائیل از مواد شیمیایی جدیدی استفاده می کند .
خانم "کارمیلا واسکایو" پزشکی از دانشگاه پارما با آزمایش و تحلیل نمونه هایی که خبرنگاران ایتالیایی از مواد منفجره استفاده شده در غزه جمع آوری کرده بودند ،دریافت که در این نمونه ها عناصری چون کربن ، مس ، آلومینیوم و تنگستن با "دز" بسیار بالایی قابل مشاهده است و به این نتیجه رسید که زخمهای بوجود آمده در پیکر شهروندان فلسطینی در اثر استفاده اسرائیل از مواد منفجره فلزی بسیار انبوه و متراکم که با نام « دایمDIME » شناخته می شود ،بوجود آمده که از اسلحه های جدید می باشد و به نظر می آید اسرائیل در حال آزمایش آنها بروی پیکر فلسطینیان و ثبت نتایج آزمایش می باشد.

شایان ذکر است که همین گروه در جنگ لبنان نیز اثبات کرد که اسرائیل در بمبارانهای خود بر علیه شهروندان لبنانی از بمبهای فسفری استفاده کرده است و کاربرد همزمان این ماده در لبنان و غزه امری قابل ملاحظه است . اسرائیل در آغاز استفاده از بمبهای فسفری را رد کرده بود اما نهایتا با افزایش مدارک و مستندات مجبور شد از زبان "یاکوب عدری" وزیر امور شورای وزیران به این امر اعتراف نماید .
این اولین باری نیست که این اتهامات متوجه اسرائیل می شود چرا که در سال 2003 نیز "یوسی سارید" نماینده کنیست تهدید کرد که اطلاعاتی درباره استفاده اسرائیل از مواد منفجره غیرقانونی در جریان حمله به اردوگاه "النصیرات" در اکتبر 2003 را که به شهادت 14 تن و مجروح شدن دهها فلسطینی انجامید ، فاش خواهد کرد ( پایگاه اینترنتی اسلام آنلاین – 20 نوامبر 2003 ) .
در سال 2004 تعدادی از پزشکان فلسطینی اظهار داشتند که اسرائیل از نوعی مواد جنگی آلوده شیمیایی سمی استفاده کرده است تا از مرگ حتمی مبارزان مطمئن شوند. این مواد باعث می شود که پوست بدن قربانی به سادگی از بدنش جدا شود و در نتیجه باعث مرگ تدریجی می گردد .
"مازن یاسین" فرمانده گردانهای القسام در قلقیلیه اولین قربانی این اسلحه بود که اصابت اولیه به شهادت وی نیانجامید و خون زیادی هم از او نرفت ولی مرگ تدریجی او را از پای در آورد . این امر پزشکان کالبدشکافی را به این نتیجه رساند که ماده استفاده شده در ابزار جنگی آلوده بوده و بخصوص ظهو ر ماده سفید رنگ بر لبهای شهید این نکته را اثبات کرد ( تارنمای اسلام آنلاین -26 می 2004 ) .
این اقدامات رژیم صهیونیستی در راستای روش اسرائیل در ساخت اسلحه های غیر متعارف می باشد که هم برای استفاده در افزایبش قدرت نظامی و تثبیت وجود منحوس خود در سرزمینهای عربی و مقابله با جنبش های مقاومت و هم برای صدور به خارج استفاده می شود که بدین ترتیب این رژیم جزء اولین صادر کنندگان اسلحه و اولین حکومت نژادپرست و غیردموکراتیک جهان بشمار می آید. اسرائیل در اکثر موارد اسلحه های خود را برای رژیم های سرکوبگری همچون رژیم افریقای جنوبی در زمان تعصبهای نژادی و برخی حکومتهای نظامی امریکای جنوبی می فرستد و یا برای فتنه انگیزی و برافروختن آتش نزاع در کشورهای افریقایی نظیر چاد ،اتیوپی ،کنگو و جنوب سودان و .. از آن بهره می برد .
اگرچه استفاده از شهروندان فلسطینی بعنوان میدان آزمایش تسلیحات جدید منافی اخلاق و قانون انسانی بین المللی است - که درباره درگیریهای مسلحانه قوانین سخت و قاطعی دارد - شامل نگاهی نژادپرستانه بسیار وقیحانه نیز هست که "دیگر" فلسطینی را مجرد وسیله ای برای دستیابی به هدف می داند و آنرا از دایره مولفه های انسانی و تاریخی و تمدنی خارج می سازد که در نتیجه پذیرش فکر رهایی و خلاصی از این "دیگر" را با کشتن یا طرد یا نگاه داشتن آن در قفسی برای اجرای آزمایشهای علمی و نظامی ، از سوی عاملان این جنایات و شهروندانی که در قبال اجرای این جنایات رضایت نشان می دهند ، آسان می سازد .
در برابر این حقایق تازه یافته و حقایقی که پیش از این بر همگان آشکار شده بود ،نیاز ضروری به تحرک در سطح کشورهای عربی و غیرعربی احساس می شود تا افکار عمومی جهان از جنایتی که در حق این مردم مظلوم می رود ، باخبر شوند تا از این طریق رژیم غاصب صهیونیستی مجبور شود در برابر خواست و اراده و مجازات دستگاههای قانون بین الملل و حقوق بشر سر تسلیم فروآورد و به عنوان حلقه ای از مقابله با اعمال این رژیم که زرادخانه اتمی آن نه امروز و نه هیچ وقت دیگر نخواهد توانست ذره ای مشروعیت به آن ببخشد ، بکار گرفته شود .
* پروفسور عبـدالـوهاب المسیری

* ترجمه د. مصطفی پارســـــایی

نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
عملیات "زمستان داغ" غزه... نقش آفرینی جریان تندروی «مذهبی ! »
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
95129 :مجموع بازدیدها
4 :بازدید امروز
10 :بازدید دیروز
درباره خودم
آزمایش سلاحهای شیمیای جدید برپیکر فلسطینیان و ثبت نتایج آزمایش ب - مقالات آموزشی ،سیاسی، اجتماعی
nehad parsa
فلسطین ،حزب الله ،سیاست ایران ، جامعه ایران ،سیاست امریکا ، جامعه امریکا ،سیاست اسرائیل ،جامعه رژیم صهیونیستی
لوگوی خودم
آزمایش سلاحهای شیمیای جدید برپیکر فلسطینیان و ثبت نتایج آزمایش ب - مقالات آموزشی ،سیاسی، اجتماعی
جستجوی وبلاگ من
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لینک دوستان
صهیون پژوه
آوای آشنا

فهرست موضوعی نوشته ها
رژیم صهیونیستی[19] . خاورمیانه[13] . سیاست امریکا[12] . سیاست جهان[4] . سیاست ایران .
بایگانی نوشته ها
آنچه گذشت ...
زمستان 1386
پاییز 1386
اشتراک