سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آن که نخست دست به ستم گشاید فردا پشت دست خاید . [نهج البلاغه]

اسرائیل و جهانی سازی جنگ بر ضد اسلام با همکاری برخی اعراب - مقالات آموزشی ،سیاسی، اجتماعی
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: nehad parsa دوشنبه 86 مهر 23   ساعت 12:40 عصر

اسرائیل پس از آنکه برخی کشورهای عربی را شریک برنامه ها و نقشه های خود یافت ،اکنون با بالابردن سطح توقعات خود سعی دارد تصویری از مبارزه خود با اسلام را به کمک برخی کشورهای عربی به اصطلاح متعادل به نمایش درآورد .
اسرائیل پس از آنکه مدتی اینگونه رایزنی های خود برای پیشبرد طرح هایش با کشورهای عربی را مخفی نگه می داشت ،اکنون در اقدامی آشکار با کشورهای عربی مذاکره می کند تا آخرین برنامه ضد اسلامی خود که جلوگیری از مشارکت احزاب اسلامی داخل اسرائیل در انتخابات ها باشد را عملی نماید .
اسرائیل در صدد است که شرکت تمام احزاب اسلامی کشورهای همسایه خود و تبلیغات برای سمت و سو دادن افکار اعراب داخل اسرائیل را ممنوع سازد و در این راستا وزیر خارجه این رژیم با برخی مقامات عرب بصورت دوره ای مذاکره کرده و از آنها قول گرفته که هنگام ارائه این پیشنهاد به سازمان ملل ،به بهانه تروریست و نژادپرست بودن این احزاب و جریانها ،از خواست اسرائیل حمایت کنند .
"لیونی" که گفته است از جنگ لبنان درسهایی تازه گرفته است ، در طرح خود شرط کرده که هیچ حز مسلح و مقاوم و نژادپرستی نباید در انتخابات اسرائیل تاثیر گذار باشد و از این رو تمام احزاب فلسطین و لبنان و عراق و سوریه اجازه مداخله در انتخابات اسرائیل را ندارند .
در همین راستا "موشه یعلون" رئیس سابق ستاد مشترک ارتش اسرائیل نیز از کشورهای عربی و اسلامی به اصطلاح میانه رو می خواهد که در کنار اسرائیل و غرب باشند تا بر جنبشهای جهادی اسلامی غلبه کنند و در این راه برنامه ای کامل ارائه می کند که شامل تمام ابزارهای سیاسی و اقتصادی و نظامی و رسانه ای و تربیتی می باشد و سران غرب و عرب بر پایه اصل " هجوم برتر از دفاع " بایستی سرکردگان مواجهه با این احزاب و جریانات اسلامی جهادی باشند .

یعلون با پیشنهاد کمک مادی به کشورهایی که حاضر با مبارزه با احزاب و تشکلهای جهادی باشند ،پیشنهاد می کند که یک سامانه متمرکز اقتصادی و امنیتی برای مقابله با تمام جنبشهای جهادی و تروریستی نظیر-به ادعای او - طالبان و حماس و حزب الله و اخوان المسلمین فراهم شود تا بدین ترتیب هدف اصلی این جنبشها که اعاده نقش اسلام در تاریخ است را نافرجام بگذارند و خود را از خطر نابودی نجات دهند .

جالب آنکه یعلون می گوید : مشارکت اعراب در جنگ بر ضد جنبشهای جهادی پس از آنکه امریکا در عراق شکست خورد و خود به عملی برای تقویت این جنبشهای جهادی بدل شد ،ضروری است .

جالبتر آنکه این دو اسرائیلی در مطرح کردن این پیشنهاد در واقع به فهم و شعور سران دینی و ملی و اخلاقی کشورهای عربی طعنه می زنند و مطمئنند که این سران آندو را بخاطر افکارشان توبیخ نخواهند کرد . ولی آیا واقعا ممکن است که سران عرب بدون توجه به تحقیقات "ایلان بابه" یهودی که تاکید می کند « اسرائیل با تکیه بر تروریسم فلسطینیان را از خانه هاشان بیرون راند و هنوز هم آنرا ادامه می دهد » ،جنبشهای اسلامی جهادی را که ستون فقرات کشورهای اسلامی هستند را تروریست بدانند و بخواهند با اسرائیل همکاری کنند .

آیا واقعا چگونه ممکن است که نویسندگان و متفکران بزرگ اسرائیلی نظیر "بی میخائیل و جدعون لیفی و حتی رئیس سابق کنیست " آبراهام بورگ" تمام احزاب اسرائیل را تروریستی بدانند و با ایدئولوژی نازیسم همداستان بخوانند و اسرائیل را اولین حکومت تروریستی قلمداد کنند و آنگاه سران عرب بخواهند جنبشهای مبارز برضد غده سرطانی جهان را تروریستی بخوانند ؟!
آیا سران عرب نمی دانند که تسیبی لیونی که آشکار و پنهان بدنبال رایزنی با او هستند ، دختر ایتان لیونی است که در سازمان تروریستی "اتسل" به فرماندهی مناحیم بیگن ،فرمانده بخش عملیات بود و قبل از سال 1948 پاکسازی نژادی بر ضد فلسطینان را اجرا کرد و بخاطر شدت خونخواری و جنایتگری به "شیطان یروحام " معروف شده بود ؟ و آیا نمی دانند که تسیبی خود از افسران موساد در اجرای عملیات یکسره سازی قتل سران مقاومت فلسطین در خارج بوده است ؟
درباره یعلون هم به همین اندازه می توان اکتفا کرد که پس از بازنشستگی از خدمت نظامی گفت : از کشته شدن هزاران فلسطینی یا صدور دستور کشتن هزاران شهروند بیگناه فلسطینی و عرب هیچگاه احساس پشیمانی نخواهم کرد .
بنابراین آیا جهانی سازی جنگ بر ضد اسلام یک ضرورت است یا جهانی سازی جنگ بر ضد اسرائیل و هجوم واقعی به تروریسم و نابود کردن جنایتکاران ؟؟

د. مصطفی پارسایی

نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
عملیات "زمستان داغ" غزه... نقش آفرینی جریان تندروی «مذهبی ! »
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
95130 :مجموع بازدیدها
5 :بازدید امروز
10 :بازدید دیروز
درباره خودم
اسرائیل و جهانی سازی جنگ بر ضد اسلام با همکاری برخی اعراب - مقالات آموزشی ،سیاسی، اجتماعی
nehad parsa
فلسطین ،حزب الله ،سیاست ایران ، جامعه ایران ،سیاست امریکا ، جامعه امریکا ،سیاست اسرائیل ،جامعه رژیم صهیونیستی
لوگوی خودم
اسرائیل و جهانی سازی جنگ بر ضد اسلام با همکاری برخی اعراب - مقالات آموزشی ،سیاسی، اجتماعی
جستجوی وبلاگ من
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لینک دوستان
صهیون پژوه
آوای آشنا

فهرست موضوعی نوشته ها
رژیم صهیونیستی[19] . خاورمیانه[13] . سیاست امریکا[12] . سیاست جهان[4] . سیاست ایران .
بایگانی نوشته ها
آنچه گذشت ...
زمستان 1386
پاییز 1386
اشتراک